2014-01-10

A nice donation

On tuesday this week I went to Wexio gaming club and
met one of my friends named Johan.
Earlier I donated some rifles and heavy weapons to one
of his projects from my bit-box and now it was my
turn get something back. I found som spareparts in his
bitbox that finally will end up as canons and heavy
mobile supportweapons to pirate-skirmish and to SoTR.
Really nice indeed and I also got hold of some pirates
that needs updating and finally a double tube that I
will ad to my flamethrowersquad in SoTR.
Thankyou Johan! :)


I tisdags denna veckan besökte jag Växjö spelförening för
att träffa en av mina vänner som heter Johan.
Tidigare så fick han gevär och delar till tunga vapen
från min bit-box och nu var det min tur att få lite
tillbaka. Jag hittade delar som slutligen ska bli
kanoner och tyngre mobila understödspjäser för
skirmish i piratmiljö samt SoTR.
Mycket användbara fynd och jag kom även över några
pirater som behöver kompletteras. Hittade även en dubbel-
tub som jag ska använda till min eldkastargrupp i SoTR.
Stort tack Johan! :)

2 kommentarer:

  1. Getting free, new stuff is an absolute bonus :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Indeed my friend! Remember what Winston Churchill said about drinking free champagne. :)

      Radera